30 Ocak 2012 Pazartesi

Deliler!

Çevreme bakınca herkes deli gibi görünüyor gözüme. Herkeste var biraz sanki delilik, kiminde gizli, içten içe, kimi dışa vuruyor avaz avaz, deliliğinin farkında bile olmadan. Bir de akıllı deliler var ki onlardan korkulur. Bunu okuyan akıllı delilere sesleniyorum, hepimiz az biraz deliyiz. Evet, kabul edin ki öyleyiz. Çevrenize bir bakın, herkes işinde gücünce. Devlete kapağı bir atarsak yırttık diyorlar, bir daha sırtımız yere gelmez. Herkes okuyup adam olmaya çalışıyor, üniversiteyi tabiri caizse mal gibi yaşayıp başarılı bir şekilde tamamlayan birçok akıllı insan gördüm mesela, ama çok güzel bir üniversite hayatı yaşayıp okulu uzatan deliler de çok gördüm! Aklı başında insan, adam gibi okulunu okur, staj filan yapar, yani üniversite bitince hemen işe girebilsin diye ne gerekiyorsa işte. Mezun olur, işe girer, evlilik planlar, evlenir, çocuk yapar. Bu insanın 25'inden sonra yapacak farklı bir şeyi kalmamıştır artık, herkesin gözünde de 1 numaradır. 'Bak gördün mü bilmem kimin kızı-oğlunun çocuğu bile var' dır artık.
Sen ne yapıyorsun? Hayallerinin peşinden mi koşuyorsun? Kendi çabalarınla bir şeyler başarmaya mı çalışıyorsun? Boşuna uğraşma 40'ına kadar zaten başarısız olarak addedileceksin, sonrasında da belki birkaç kişi fark edecek aslında bu hayatı senin yaşadığını ve onların düşündüğünün aksine aslında başarılı olduğunu. Ve evet siz zaten başkalarının ne söylediğini umursamıyorsunuz değil mi? Biliyorum. Sadece söylemek istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder