28 Şubat 2012 Salı

Yeni Bir Başlangıç


Hayatta hiçbir hata cezasız kalmıyordu. Hayatın normal akışı içinde bazen fark edemesek de, herkes bir şekilde hatalarının bedelini ödüyordu. Ben de çocukluğumdan kalan son damla gözüpekliğim ve umursamazlığımla yapmış olduğum, o zamanlar göremesem de, büyük bir hatanın bedelini fazlasıyla ödüyordum.
Aşk, hayatın içine öylesine işlemiş, kadınla erkek arasındaki etkileşim hayatın her alanında o kadar görmezden gelinemez hale gelmişti ki, bunu inkar etmek imkansızdı. İnsanlar atacakları her adımda, bu karmaşık ilişkileri göz önünde bulundurmak zorundaydı. Belki de en zoru, böyle bir dünyada, bir aileyi bir arada tutabilmekti. Zira doğamız gereği, bu olan biteni durdurmak imkansızdı.
Hatalarının bedelini ödediğinin farkında olan bir insanın kabullenişiyle, yavaş yavaş dibe batışımı seyrettim. Ama arkadaşım haklıydı. Ne yazık ki bundan daha kötüsü de vardı ve ben hiç aklıma getirmek istemesem de, benim başıma gelecek olan da buydu. İnsanı hayata bağlayan şey yaptığı işti…
Her bitiş, yeni bir başlangıçtı…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder