1 Şubat 2020 Cumartesi

Kafamda bir sen hayal ediyorum ve o Sen'i seviyorum. Sonra bi gün gerçekten seni tanıma fırsatım oluyor ve bir bakıyorum ki, a aaa, bu sen o sen değilsin... bakalım bu kez doğru tahmin edebilecek miyim seni?
Sakinsin, sabırlısın. Zaten kafandakileri, yapmak istediklerini yapacağını biliyorsun, bu yüzden sakin ve emin adımlarla ilerliyorsun. Bir yandan da hayat akıp giderken, hayatın içinde olmayı da kaçırmıyorsun. Hırslara kapılıp, kendini kaybetmiyorsun. Olduğun yerden memnunsun, bu dün de böyleydi, yarın da böyle olacak. Hayatı sana getirdikleriyle kabul ediyorsun. Cesursun da ama aptal değil.
Bir gün beni göreceksin, sen de beni daha tanımadan benim nasıl biri olduğum hakkında tahminler yürüteceksin. Sonra bi gün gerçekten de beni tanıma fırsatın olacak. O zaman ben sana soracağım, ne tahmin etmiştin? Bakalım doğru mu tahminlerin? Görüşmek üzere...

1 yorum:

  1. İnsan olanı değil, gördüğünü anlar ve anlamlandırır. Leyla ile Mecnun hikayesinde Mecnun'un kara kuru leylaya aşık olmadığını biliyoruz. O kendi gördüğüne aşık olmuş. Kıssa dan hisse alalım. Hiçbir zaman 'seni' değil hep 'ben'i seveceğiz.

    YanıtlaSil