23 Aralık 2012 Pazar

Azimmiş

Nerde o azimli Yasemin! Hani 'pretending to be normal' ayakları yapıyordun ne zamandır ne oldu şimdi! Öyle yapcam, böyle yapcam, bi daha asla şöyle yapmıcam, bi daha asla hayal kırıklığına uğramıcam çünkü hiç beklentiye girmicem. Hı hı, evet evet, hı hı hı hı, öyledir, hı hı tabi...
Hayat da tekrarlardan ibaret bir döngüymüş meğer de ben bilmiyormuş gibi davranıyormuşum. O zaman şimdi yine azimli Yasemin desin ki; bi daha asla başka biriymiş gibi davranmıcam! Neysem oyum işte. Ben, bu dünyanın insanı değilim. Düşünmicem, kızmıcam, nefret etmicem, hayallerimdeki dünya gerçek değilse, belki yaşamıcam da...
Korkma, demek istediğim, ben ben olmadığımda yaşamıyorum ki zaten, o başka biri yaşayan, ben değilim. Beni öldürüyorum! Bunu kendime yapmaya ne hakkım var! Hayat buysa, merhaba... Elveda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder