3 Aralık 2012 Pazartesi

Procrastination'ım geldi


Sınavıma saatler kala...
Müzik çalıyor, bu şarkı da ne güzelmiş, hiçbir şey yapmadan birkaç dakika dinleyerek tadını çıkarayım en iyisi, dinlendi.
Biraz kuru yemiş ve çay, hmm evet bu iyi fikir, hemen uygulanmalı, uygulandı.
Aaa internet, şu lanet olası maillerimi kontrol etmeliyim, edildi.
Dur bi bakıyım ya takip ettiğim bloglarda yeni yazılar var mı? Okundu.
Face'e bakmadan da olmaz, bakıldı.
Bir şeyler yazmalıyım, yazıldı.
Derse devam etmeliyim, ERTELEMEDE...

Bilgimin sınanması her daim sinirlerimi bozan bir hadise. Benim bilgimin bana faydası var, bilmiyorsam da o benim sorunum, bana zorluk çıkaracak eninde sonunda. Bütün bir kitabı bir haftada yalayıp yutmamın kime ne yararı var? 'Procrastination'ım geliyor' işte böyle olunca, saçmalamaya başlıyorum, daha mı iyi? Lanet olsun tüm sınavlara ve ben ve benim gibileri böyle saçmalatan sisteme!

Karamsarlık, kesin düşük not alacağım düşünceleri...
Sınavıma (parmak hesabı yapıldı) tam 6,5 saat kala...
Aslında sınav yerine geçebilecek daha mantıklı, daha öğretici alternatifler düşünüldü, bugüne kadar hocaya neden söylenmedi diye kendine kızıldı.
Sınav haftaya ertelense diye dua edildi.
Umutsuzca çalışmaya geri dönmeye karar verildi...
Not: Bunun tam olarak uygulanıp uygulanmayacağı konusunda şu an net bir bilgi yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder