13 Ocak 2013 Pazar

Hoşçakal karın ağrım

Çıktın artık karnımdan... Sen benim karnımdan çıktın, ben de seni rahat bırakıyorum. Bundan sonra ne kadar üzülsem de, ağlasam da sen hiç bilmeyeceksin. Kendime vereceğim bütün zararı, sana değil. Kendimi bitireceğim yavaş yavaş seni değil. Senin yerine başkasını seçtim bile çoktan, ama ona kıyamıyorum, ona da sana verdiğim zararı vermek istemiyorum. O yüzden ne kedi olacak artık hayatımda ne de köpek. Sadece ben. Yoluma bakacağım. Her zaman yalnız ve mutsuz. Beynim benimle böyle oynuyor işte, önce beni çok zor bir durumdan kurtarıyor (sağolsun), sonra da daha beterini yaşatıyor, sonra yine kurtarıyor. Bu kez tam kurtaramadı, bir öyle bir böyleydim o yüzden. Bir süre daha öyle böyle devam edeceğim. Sonra yine normale dönerim elbet. Dönmek istemiyorum ya neyse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder