13 Ocak 2013 Pazar

mırıldanmak

Mırıldanarak mutfakta yemek yapan bir kadın... Her halde bir evin olmazsa olmazı, aile bireylerinin en çok görmeyi istediği şeydir. İşte ben bu gece mırıldanarak, şarkı söyleyerek, poğaçalar kurabiyeler yaptım bizim küçük güzel çekirdek ailemiz için.
Mırıldanırken de bir sürü şey düşündüm. Birincisi mırıldanarak yemek yapan kadın olmazsa olmazıydı. İkincisi kendi evimde de böyle güzel şeyler yapabilmeyi ve hayalimdeki adamın beni görüp gülümsemesini dileyişim. Üçüncsü yapmam gereken tonlarca iş varken, çalışma masasının başından kalkıp mutfağa gitmem ve unu bir leğene boşaltıp üzerine yumurtaları kırmaya başlayışım. Dördüncüsü bugün doğru bir karar verdiğimi düşünmem ve bu kararın arkasında durabilmeyi dilemem oldu.
Hiç müzik yoktu mutfakta benim mırıldanmamdan başka, kah düşünüp kah düşünmeyerek tam 3 saatimi mutfakta geçirmişim. Yapmam gerekenleri de sabah uyanınca yaparım, bütün gün benim, önce güzel bir uyku çekmeliyim. Yalnız, bu gecenin bir farkı olacak. Son zamanlarda yapmaktan en çok zevk aldığım şey gece yatmadan önce uyuyana kadar düşünmekti. Güzel düşler kurar, güzel anıları hatırlardım, onları tekrardan rüyalarımda yaşamak için. Bu gece hiçbir şey düşünmeden sadece uyuyacağım. Hayata dair zevklerden elimi eteğimi çekerim belki bir süre. Dediklerine göre durulmam, sakinleşmem, kendimi dizginlemem gerekiyormuş. Peki dedik, bugün Yaseminle, kabul ettik önerileri uygulamaya koyduk. Herkes mutlu olabilir artık, rahat bıraktık onları.
Ohh bee... Biz de rahatladık. Gittik başınızdan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder