9 Ocak 2013 Çarşamba

karın ağrısı

Sen benim karın ağrımsın. Ben de senin baş belan olmaya karar verdim.
Düşündüm de sen ne istediysen ben hep yaptım şimdiye kadar. Ama ben hiç bi zaman isteklerime karşılık alamadım. Bu nası bişey biliyomusun hayat? Bu, nasıl desem, çok acı bişey. Hiç bu kadar canım yanmamıştı biliyor musun hayat? İlk kez bu kadar canım acıyor. Her istekte, her kırılmada biraz daha. Giderek sertleşiyor yüreğim. Tam da nasırlaşmak dedikleri şey. Acı çekmeye alışmak. Söylesene sen kim oluyorsun da bana bunu yapıyorsun? Ben acı çekmeye alışmak falan istemiyorum. Çok da memnundum halimden! Lanet olsun!
Uzun zamandır beni yeniden ağlatmayı başaran tek şeysin, bu yüzden kendini pek değerli zannedebilirsin. Evet, buna izin veriyorum. Önemli hissetmelisin de zaten. Bak karnımın içine kadar girdin. Ama şunu bil ki, hayat, hiç hoş gelmedin! İstemiyorum seni, çık git karnımdan.
Bir kere, bir kere olsun kalbimi kırmasaydın, bir kez olsun benim için risk alsaydın, kaderin çizgisini birazcık olsun saptırsaydın mesela, çok mu şey istedim? Ama tabii, risk almak için buna değecek biri olamamış olabilirim. Ben kendimi ne sanıyorum ki zaten. Senin için neyim ben? Evrende küçücük bir parça, yokluğum fark  edilmez bile. Benim için ne yaptın sen? Herhangi bişeyi göze aldın mı? Hayır. Mesela bu gece? Çok yalnız ve mutlu hissediyorum, hayat. Neden biliyor musun? Çünkü sen beni delirttin! Evet, çıldırdım. Oturup sabaha kadar ağlamam beklenirdi normalde, ama aksine ben pek keyifliyim bu gece. Pekii, neden biliyor musun? Çünkü sen keyifsiz olmamı öngörüyorsun, ben de sırf sana gıcıklık olsun diye keyiflendikçe keyifleniyorum. Mesela senin başına bela olmaya karar veriyorum. Senin almadığın riskleri ben senin yerine alıyorum, böylece seni biraz olsun korkutabiliyorum. Bu da bana inanılmaz haz veriyor. Evet, bunda şaşılacak birşey yok. Bu gece ben çok eğlenceli bir oyun oynamaya karar verdim. 'Yasemin, beni şaşırtıyorsun, saçmalıyorsun, sen böyle şeyler söylemezsin, düşünmezsin' deme ufaklık. Çünkü normalde insanlar böyle yapar, tek bildikleri diğerlerini üzmektir, ve bunu yaparken de inan karşısındakini hiç düşünmezler. İnsanlar kötüdür hayat (böyle olması gerektiğini sen söyledin) ve kötü olan hep kazanır. Bu gece kazanan ben oldum.  Bundan sonra beni hiç üzemiceksin mesela. Hı hı, tabi sen zaten beni hiç üzmek istemezdin dimi? Eminim öyledir, ama bari bunu bana azıcık da olsa hissettirseydin be ya. Hep sen bişeyler istedin ben yaptım. Ama bu son ufaklık, son gece karnımdasın. Burnumdasın. Yarın yoksun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder