23 Ocak 2013 Çarşamba

Köpek ile Yasemin

Köpekle olan hikayem bitti zannederken, dün akşam benim blok kapısının önünde kimi göreyim:) Yara bere içinde her yanı, ayağı sekiyor. Yaa dedim köpek, geri geldin demek. Gitmeseydin başına bunlar gelmeyecekti. Yaralarına baktım, ama elimden gelen başka bir şey yoktu, yine sevgi vermekten başka. Tüylerinin arasında kayboldum biraz. Sonra bıraktım onu. Sevgim hala aynıydı ama bu kez ondan ayrılmam benim için değil onun için çok zor oldu. Bir bacağımı ön ayakları ve kafasıyla sardı ve o şekilde kantine kadar yürüdük (biraz zor oldu tabii). Sonra ben kantine girdim, o kapının dışında durup arkamdan baktı,  geçen sefer onu kapının dışında bıraktığım zamanki kadar umursamadım bu durumu. Yürüdüm gittim. Onu yaralarıyla baş başa bıraktım. Sevgim daimiydi ama bazı şeyleri kaybetmişti köpek. Hayat, bir döngü, aynı şeyleri tekrar tekrar yaşayıp duracağız işte. Bir o, bir ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder